Home / Blog
Sty
10
2017

Kleszczów - styczeń - podsumowanie.

Powrót
Obozy |Komentarze: 0

Styczniowy obóz w Kleszczowie za nami. Co prawda byliśmy tylko trzy dni, ale były one spędzone bardzo efektywnie. Był to mocny treningowy i teoretyczny bodziec.  Niestety nie udało nam się zrealizować planu w stu procentach. Zima zaskoczyła nawet najwytrwalszych triathlonistów i przy dwudziesto stopniowych mrozach część zawodników zrezygnowała z trenigu/ów biegowych, a część zrobiła w okrojonej wersji. Cała reszta wyszła zgodnie z planem.

img_20170106_080013685img_20170106_161021238

Pływacko zgodnie z założeniami skupiliśmy się na technice. Mam nadzieję, że ćwiczenia, które mocno wałkowaliśmy na treningach pływackich, przyniosą efekt i pozwoliły zrozumieć, a przynajmniej przybliżyły do zrozumienia, jak efektywnie przesuwać się w wodzie. Intensywność ćwiczeń nie była oczywiście zbyt duża, więc blisko dwugodzinny czas spędzony w wodzie upływał szybko, a kilometraż nikogo nie przeraził. Udało nam się zrealizować kilka zadań tempowych. Dzięki Piotrowi ze SwimLead mieliśmy okazję testować działanie trenażera pływackiego. Bardzo ciekawy produkt godny uwagi i polecenia. Płynęliśmy zadanie z progresją tempa, które u niektórych dzięki światełku na dnie, pierwszy raz w życiu wyszło właśnie progresywnie.

img_20170107_122352337img_20170108_115736475

Pomysł na treningi na trenażerach wypalił znakomicie. Oczywiście wiąże się to z posiadaniem trenażera, ale nie stanowi to problemu, bo zawsze można pożyczyć, np. ze Sport GURU. Odkryliśmy takie tajniki treningu kolarskiego jak: powtórzenia wzmacniające siłę, trening tempowy oraz elementy wpływające na poprawę techniki pedałowania. Treningi były stosunkowo krótkie, ciut ponad godzinkę, za to w ciepełku, przed lustrem i przy muzyce ze specjalną playlistą od Tomka. Z racji, że treningi były na salce do fitness, to od razu po rowerze robiliśmy krótkie sesje: ćwiczeń wzmacniających, rozciągania oraz rolowania. Ćwiczenia wzmacniające, czyli ulubione „core”, dla niektórych były najcięższym treningiem z całego dnia, mimo że trwały tylko 20 minut. Po ćwiczeniach wzmacniających przychodził czas na rozciąganie i rolowanie. Katuszy na rolkach doświadczaliśmy dzięki Michałowi z Blackrolla. Natomiast na rozciąganiu dzięki Ewelinie poznaliśmy „precle”. Ćwiczenia kombo, które za sprawą skomplikowanej pozycji, rozciągają wiele partii mięśniowych jednocześnie. Na koniec obozu mieliśmy test FMS, który również zaaranżowała Ewelina. Test ocenia fundamentalne wzorce ruchowe. Grupa wypadła przyzwoicie.

img_20170106_180033596img_20170108_164613032

Mimo że zajęć w ciągu dnia było sporo, to znalazła się jeszcze chwila na drzemkę, sauny, bilard i piwko. W samym kompleksie można znaleźć naprawdę wiele rozrywek. Warunki hotelowe bardzo dobre, a do tego wyśmienite jedzenie i kawa z ekspresu. Co niektórzy nawet przytyli.

Filmik z obozu tutaj.

Kolejny obóz już w lutym! ZAPRASZAMY!

Kleszczów 23-26.02.2017 http://triclub.pl/oboz-triathlonowy-luty-kleszczow/
Sielpia 28.04-07.05.2017 z opcją tylko na majówkę (28.04-03.05.2017)
15-18.06.2017 miejsce do ustalenia
11-15.08.2017 miejsce do ustalenia

img_20170108_184418783 img_20170108_115711889 img_20170108_163007149 img_20170108_163026487 img_20170108_163040103

g0040133


© 2014 Copyright TRI Club | Projekt i realizacja:

Powrót
LUBLIN
WARSZAWA
Zapisz się

x

Wybierz miasto

Wybierz pakiet:

  • przydział do grupy treningowej
  • porady trenerskie przed, po i w trakcie treningów
  • przynależność klubowa i wszystkie wiażące się z tym profity
  • dwa treningi pływackie grupowe w tygodniu
  • przydział do grupy treningowej
  • porady trenerskie przed, po i w trakcie treningów
  • przynależność klubowa i wszystkie wiażące się z tym profity
  • dwa treningi pływackie grupowe w tygodniu
  • plan treningowy grupowy
  • jeden trening biegowy w tygodniu
  • kontrola realizacji treningów oraz monitoring postępów
  • przydział do grupy treningowej
  • porady trenerskie przed, po i w trakcie treningów
  • przynależność klubowa i wszystkie wiażące się z tym profity
  • cztery treningi pływackie grupowe w tygodniu
  • plan treningowy grupowy
  • jeden trening biegowy w tygodniu
  • kontrola realizacji treningów oraz monitoring postępów
  • indywidualny plan treningowy dostosowany do celów i możliwości zawodnika
  • stała kontrola realizacji treningów oraz monitoring postępów
  • porady i konsultacje trenerskie
  • modyfikacja i dostosowanie wcześniej ułożonego planu treningowego
  • przynależność klubowa i wszysktie wiążące się z tym profity
  • indywidualny plan treningowy dostosowany do celów i możliwości zawodnika
  • stała kontrola realizacji treningów oraz monitoring postępów
  • porady i konsultacje trenerskie
  • modyfikacja i dostosowanie wcześniej ułożonego planu treningowego
  • przynależność klubowa i wszysktie wiążące się z tym profity
  • możliwość uczestniczenia we wszystkich treningach grupowych
  • indywidualny plan treningowy dostosowany do celów i możliwości zawodnika
  • stała kontrola realizacji treningów oraz monitoring postępów
  • porady i konsultacje trenerskie
  • modyfikacja i dostosowanie wcześniej ułożonego planu treningowego
  • przynależność klubowa i wszysktie wiążące się z tym profity
  • możliwość uczestniczenia we wszystkich treningach grupowych
  • cztery treningi indywidualne w miesiącu
  • porady i konsultacje trenerskie bez ograniczeń
  • videoanaliza techniki ruchu
  • godzinny trening indywidualny dostosowany do potrzeb zawodnika lub konsultacje trenerskie
  • jeden trening zakładkowy w tygodniu
  • przydział do grupy treningowej
  • porady trenerskie przed, po i w trakcie treningów
  • zadania treningowe dostosowane do poziomu i dystansu  
cena:

Uzupełnij Dane:

Imię*
Nazwisko*
E-mail*
Telefon kontaktowy*
Masz pytanie? Napisz?
Udowodnij, ze nie jesteś botem. 2 + 2(słownie)?
Powrót
Wpisz wyszukiwane hasło i wciśnij Enter
x

Wyniki wyszukiwania: