Home / Blog
Lis
15
2016

Październik w TRICLUBie.

Powrót
Mistrzostwa Świata 2016 |Komentarze: 0

Tym oto tekstem rozpoczynamy comiesięczne relacje z życia w TRICLUBie. Mamy nadzieję, że będzie się miło czytać.

Dla większości zawodników w TRICLUBie sezon zakończył się we wrześniu. Dla niektórych był to maraton, dla innych imprezy triathlonowe m.in.  Zaporowy Triathlon,  Mistrzostwa Świata 70.3 w Australii, Malbork. Mieliśmy też reprezentanta w Barcelonie na dystansie Ironman. Bartek poza walką o złamanie 10h, robił rekonesans trasy przed przyszłorocznym licznym debiutem TRICLUBowych zawodników, właśnie na imprezie Ironman Barcelona.
Jak to w październiku, są też Hawaje! W tym roku mieliśmy tam reprezentanta TRICLUBu! Po bardzo długim, ciężkim i niezwykle udanym sezonie Przemek startował na Mistrzostwach Świata Ironman, gdzie udało mu się być najlepszym zawodnikiem z Polski! Uzyskał czas 10:24:06, 710 miejsce open oraz 148 w kategorii wiekowej.

pazdziernik3pop

Z racji zakończonego sezonu startów triathlonowych można wziąć się za odpoczynek. W polskim klimacie tak się składa, że wypada na październik. Jupi, w końcu trochę luzu. Jedni w tym czasie wolą robić „totalnie nic”, co nie do końca jest takie dobre. Inni zmieniają dyscypliny i w ciągłym ruchu przechodzą przez ten okres przejściowy. My spotykaliśmy się zwyczajowo na pływanku i biegu. Jazda na rowerze była do zrobienia indywidualnie tylko raz w tygodniu w formie coffee ride. Na basenie UCZYLIŚMY się pływać grzbietem. Trener miał ubaw, a zawodnicy przechodzili męki (oczywiście nie wszyscy). Udało się nauczyć poprawnie pływać w strzałce na plecach. Wiemy jak wygląda rotacja, wysoki łokieć i pociągniecie pod wodą w grzbiecie. Uważam, że poszło całkiem nieźle. Nowe ćwiczenia i nowe doświadczenia w wodzie zawsze przybliżają nas do bycia lepszym pływakiem. Istotne jest to zwłaszcza dla osób, którym ta konkurencja przysparza sporo trudności. Im więcej potrafimy i im bardziej panujemy nad swoim ciałem w wodzie, tym lepiej. W październiku nie trzeba pływać szybko, więc można pływać dokładnie!
Na biegu włączyliśmy ćwiczenia ogólnorozwojowe w staniu, marszu i truchcie oraz kilka ćwiczeń wzmacniająco-stabilizujących, oczywiście głównie dolne partie ciała. Wszystko w dynamice, w umiarkowanym, a raczej wprowadzającym wymiarze. Kto w poprzednim sezonie miał problemy z kontuzjami, to tym bardziej powinien się do tego typu ćwiczeń przyłożyć. W triathlonie jest zawsze za mało czasu, a powinniśmy dbać o nasze mięśnie, przyczepy i stawy. Mamy trzy konkurencje! Powinniśmy stosować odpowiednie ćwiczenia wzmacniające i rozciągające do każdej z dyscyplin. Bieg spośród nich jest najbardziej obciążający nasz układ ruchu, więc tutaj należy poświęcać szczególną uwagę.

pazdziernik

Pod koniec miesiąca dodaliśmy nowy grupowy trening, który odbywa się w Lasku Bielańskim w soboty. Może czasem uda się go zastąpić mtb, a w okresie wiosenno-letnim przejdziemy na trening zakładkowy. Póki co biegamy na zawiłej pętli crossowej. Dla większości jest to spore urozmaicenie po treningach wykonywanych na warszawskich ulicach, czy nawet po bieganiu na Agrykoli.

pazdziernik2

Dodaliśmy trening biegowy, ale nie tylko. Mamy nowe treningi pływackie na najnowocześniejszej pływalni w Warszawie, czyli na pływalni WUM.

Udało się nam pozyskać nowego partnera sprzętowego, a mianowicie markę Blackroll. Mamy do dyspozycji rolki, dzięki którym można szybciej przywrócić mięśnie do stanu przed treningiem. Postaramy się, aby każdy TRICLUBowicz wiedział, po co i jak korzystać z rolek.

Mieliśmy również comiesięczne spotkanie przy tzw. soku. Można było porozmawiać o rzeczach, na które nie zawsze znajdzie się czas podczas treningów. Na spotkaniu był nasz wysłannik do Kony, który mówił, jak tam jest i dlaczego warto / nie warto się tam wybrać. Opowiadał, opowiadał i opowiadał, aż przyszła pora na jego zmiennika z Barcelony. Bartek był niemalże jak na przesłuchaniu. Opowiadał wszystkie detale o Ironman Barcelona. Dla osób, które w przyszłym roku planują w Barcelonie swój debiut na dystansie Ironman, był chyba najważniejszym punktem spotkania.

Do usłyszenia w listopadzie…

pazdziernik1

 

Czytaj także

Sorry. No data so far.

Najchętniej
czytane

Sorry. No data so far.

Kategorie

Galeria


© 2014 Copyright TRI Club | Projekt i realizacja:

Powrót
LUBLIN
WARSZAWA
Zapisz się

x

Wybierz miasto

Wybierz pakiet:

  • przydział do grupy treningowej
  • porady trenerskie przed, po i w trakcie treningów
  • przynależność klubowa i wszystkie wiażące się z tym profity
  • dwa treningi pływackie grupowe w tygodniu
  • przydział do grupy treningowej
  • porady trenerskie przed, po i w trakcie treningów
  • przynależność klubowa i wszystkie wiażące się z tym profity
  • dwa treningi pływackie grupowe w tygodniu
  • plan treningowy grupowy
  • jeden trening biegowy w tygodniu
  • kontrola realizacji treningów oraz monitoring postępów
  • przydział do grupy treningowej
  • porady trenerskie przed, po i w trakcie treningów
  • przynależność klubowa i wszystkie wiażące się z tym profity
  • cztery treningi pływackie grupowe w tygodniu
  • plan treningowy grupowy
  • jeden trening biegowy w tygodniu
  • kontrola realizacji treningów oraz monitoring postępów
  • indywidualny plan treningowy dostosowany do celów i możliwości zawodnika
  • stała kontrola realizacji treningów oraz monitoring postępów
  • porady i konsultacje trenerskie
  • modyfikacja i dostosowanie wcześniej ułożonego planu treningowego
  • przynależność klubowa i wszysktie wiążące się z tym profity
  • indywidualny plan treningowy dostosowany do celów i możliwości zawodnika
  • stała kontrola realizacji treningów oraz monitoring postępów
  • porady i konsultacje trenerskie
  • modyfikacja i dostosowanie wcześniej ułożonego planu treningowego
  • przynależność klubowa i wszysktie wiążące się z tym profity
  • możliwość uczestniczenia we wszystkich treningach grupowych
  • indywidualny plan treningowy dostosowany do celów i możliwości zawodnika
  • stała kontrola realizacji treningów oraz monitoring postępów
  • porady i konsultacje trenerskie
  • modyfikacja i dostosowanie wcześniej ułożonego planu treningowego
  • przynależność klubowa i wszysktie wiążące się z tym profity
  • możliwość uczestniczenia we wszystkich treningach grupowych
  • cztery treningi indywidualne w miesiącu
  • porady i konsultacje trenerskie bez ograniczeń
  • videoanaliza techniki ruchu
  • godzinny trening indywidualny dostosowany do potrzeb zawodnika lub konsultacje trenerskie
  • jeden trening zakładkowy w tygodniu
  • przydział do grupy treningowej
  • porady trenerskie przed, po i w trakcie treningów
  • zadania treningowe dostosowane do poziomu i dystansu  
cena:

Uzupełnij Dane:

Imię*
Nazwisko*
E-mail*
Telefon kontaktowy*
Masz pytanie? Napisz?
Udowodnij, ze nie jesteś botem. 2 + 2(słownie)?
Powrót
Wpisz wyszukiwane hasło i wciśnij Enter
x

Wyniki wyszukiwania: