TRICLUB-SUCHY BASEN

Głównym założeniem treningów SUCHY BASEN jest praca nad techniką pływania oraz wzmacnianie górnych partii ciała. Zajęcia mają charakter zdalny. Odbywają się na platformie ZOOM dzięki której trenerka Karolina Korzeniowska (wielokrotna medalistka w pięcioboju i pływaniu) dokładnie pokazuje i wyjaśnia założenia zadań i sposób ich wykonania oraz na bieżąco ocenia pracę uczestników. Technikę pływania ćwiczymy na gumach.

plywaczka

Wiemy jak ważna w pływaniu jest technika i efektywność, aby unikać szybkiej utraty siły. Zajęcia TRICLUB-SUCHY BASEN są przygotowane tak, aby:

Skutecznie poprawić technikę pływania

Wzmocnić efekty treningów wykonywanych w wodzie

Podtrzymać formę pływacką w sytuacji ograniczenia dostępu do pływalni

Ułatwić wdrożenie do treningu pływackiego osobom, które zaczynają pływanie praktycznie od podstaw.

Bardzo ważnym elementem każdego treningu są również ćwiczenia poprawiające mobilność oraz wspomagające regenerację mięśni zadania w wykorzystaniem rollerów.

Jak działamy?

  • Spotykamy się dwa razy w tygodniu na około 30-40 minutowych treningach.
  • Łączymy się przez platformę ZOOM.
  • Trenerka objaśnia ćwiczenia, pokazuje je, a następnie wykonujemy zadania.
  • Trenerka obserwuje wykonanie i przekazuje korekty.
  • Link do kolejnych spotkań przesyłany jest z wyprzedzeniem. Spotkania na platformie ZOOM dają możliwość bieżącej kontroli wykonywanych ćwiczeń.

Ważne aby przed dołączeniem do sesji treningowych wyposażyć się w odpowiedni sprzęt:

GUMY STRETCH CORD

ROLLER-WAŁEK

ROLLER-PIŁKĘ

collage5

Co zyskujesz?


Otrzymujesz niezbędne informacje i ćwiczenia poprawiające pływacką technikę pracy ramion wraz z opisem i prezentacją poprawnego wykonania.

Bieżąca kontrola podczas ćwiczeń pozwoli uniknąć złych nawyków i utrwali właściwy technicznie ruch.

Osoby zaczynające swoją przygodę z pływaniem poznają zasady prawidłowej pracy ramion stanowiące świetną bazę do rozpoczęcia sesji w wodzie.

Wzmocnisz nie tylko ramiona ale również mięśnie brzucha i grzbietu, które mają ogromny wpływ na efektywną pracę podczas treningów na basenie.

Dodatkowo poznasz ćwiczenia poprawiające mobilność, zwiększające zakres ruchu oraz rozciągające i rozluźniające, które staną się niezbędną częścią twojego planu treningowego. Rolowanie stanie się przyjemnością a wałek i piłkę będziesz mieć zawsze pod ręką :)

Dla kogo?

  • Dla każdego pływającego lub triathlonisty aby uzupełnić trening pływacki o pracę nad techniką pod okiem trenera „na sucho”.
  • Dla osób chcących skupić się na ćwiczeniu techniki, wzmacnianiu pracy ramion i górnych partii ciała.
  • Dla tych, którzy z pływaniem dopiero zaczynają i zajęcia wykorzystają jako fundament ułatwiający pracę w wodzie.
  • Dla osób, które o pływaniu nie myślą a chcą się wzmocnić, poprawić wygląd własnej sylwetki w oparciu o specjalnie stworzone zestawy ćwiczeń.
  • Dla osób których nie stać na kosztowne lekcje z trenerem. Dzięki zadaniom wykonanym na sucho można samodzielnie ćwiczyć technikę pływania w wodzie.

 

To wszystko pod bacznym okiem trenera, który udziela wskazówek i korekt podczas wykonywanych ćwiczeń.

 

Kiedy i jak dołączyć do grupy/ ile to kosztuje oraz jak wygląda harmonogram spotkań?

Dołączyć do grupy można w każdym momencie.

 

Wystarczy wykupić pakiet zajęć (2 raz lub 1 w tygodniu ) dostępny w linku poniżej:

https://trisklep.pl/produkt/suchy-basen/

Ceny:

  • pakiet 8 treningów w miesiącu (dwa spotkania tygodniowo) – 129zł
  • pakiet 4 treningów w miesiącu (jedno spotkanie tygodniowo) – 79zł
  • jednorazowe – 29zł

Harmonogram:

  • Poniedziałki o godzinie 20:30
  • Piątki o godzinie 7:00

Planujemy zbudować dwie grupy damską i męską wtedy uelastycznimy godziny zadań.

P_wyjściowa-01
P_końcowa-01

Sklep z niezbędnym sprzętem

Pierwszy miesiąc Suchego Basenu za nami. Gdy startowałam projekt z Łukaszem, którego znam jeszcze z czasów pięcioboju było pełna obaw. Trening zdalny, nieznane osoby. Suchy Basen brzmi dla pływaka jak oranżada w proszku dla spragnionego. Po 4 tygodniach mogę powiedzieć jedno. Takie ćwiczenia są niezbędnym uzupełnieniem dla każdej pływającej osoby. Technika, siła mięśni, nawyk właściwego ruchu i bliskość kontaktu z trenerem czynią te zajęcia bardzo efektywnymi.

Bardzo zachęcam

Karolina_K

Spostrzeżenia trenerki
Karolina

Pierwszy miesiąc Suchego Basenu w tym roku nie jest pierwszym takim doświadczenie w TRICLUB. W ubiegłym roku wystartowałem takie zajęcia gdy wprowadzono lockdown. Wiele osób ćwiczyło, z tym tylko zastrzeżeniem, że wtedy patrzyliśmy na te zajęcia jako pewne zastępstwo tradycyjnego pływania. Dziś dopracowaliśmy zadania, wprowadziliśmy więcej rolowania i rozciągania, dzięki czemu zajęcia te stały się uzupełnieniem, zamiast wymuszonym substytutem pływania.

Suchy Basen może też być dobrym punktem startowym dla osób rozpoczynających pływanie. Wyrobienie właściwych nawyków na sucho pozwala utrwalać je na basenie. Z mojej perspektywy ważne też jest aby rozszerzać dostęp do pływania, a Suchy Basen jest dość tanim sposobem budowania umiejętności.

Też gorąco zachęcam do dołączenia.

2-682x1024

Spostrzeżenie trenera
Łukasz


Na początku podszedłem z rezerwą. Trening zdalny, czy coś da czy nie. Dziś Suchy Basen brzmi dla mnie jak konstytucja pływania. Wszystkie ćwiczenia pokazane przez Karolinę staram się ćwiczyć w wodzie i widzę już efekty. Nie spodziewałem się tego, a tu proszę. Takie miłe zaskoczenie. Polecam gorąco.

Maciej_Z

Spostrzeżenia uczestnika zajęć

Maciek


Ćwiczyłem suchy basen z Łukaszem w tamtym roku. Znam temat. W kwietniu podszedłem do tego jako zastępstwo basenu, bo przez COVID baseny też objęto obostrzeniami. Po miesiącu treningu z Karoliną potwierdzam z autopsji, że te ćwiczenia połączone z pływaniem tradycyjnym to najlepsza kombinacja. Trochę zdalnie, i weryfikacja techniki w wodzie. Dobre uzupełnienie. Polecam.

Tomek_k

Spostrzeżenia uczestnika zajęć

Tomek

Pytania?

Pisz lub dzwoń:
karolina@triclub.pl
+48 533 722 822